Perşembe, Ekim 27, 2011

yeni keşfim: koop

8 yorum:

  1. pek güzelmiş ya :)
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  2. Ileride acmayi hayal ettigim cafe'de bu muzigin caldigini hayal ettim resmen. Ne kadar guzelmis. Kesfini cok sevdim:)

    YanıtlaSil
  3. selamlar öncelikle :)

    severim bu şarkıyı pek çok.

    http://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM&ob=av2e
    Weezer - Island In The Sun bunu da dinlemelisin bence.

    YanıtlaSil
  4. sevgili hemera-nyks,
    ben de bayıldım;)
    sevgili Lulu,
    "ilerde cafe açmak" mı?! yılların hayalidir benim için de. gerçi artık anaokulu açma hayallerindeyim;) dilerim gerçek olur hayallerimiz!
    sevgili Cemre,
    hemen dinliyorum;)

    YanıtlaSil
  5. ben kitap kafe açacağım, adı da belli kimse çalmasın: babaannemin evi.....mmmmm dur ben yine hayal kurayım, nereye açacağıma henüz karar veremedim ama.

    YanıtlaSil
  6. sevgili guguk kuşu,
    o da çok hoş fikir;)
    isim nerden geliyor?
    cafe açacaklar için bir müzik önerisi de, hindi zahra olabilir;)

    YanıtlaSil
  7. Bu yazın düğün giriş parçası :)
    bence de çok güzel.
    sehrin dansi

    YanıtlaSil
  8. sevgili Sehrin Dansi,
    aa evet iyi olabilir;)
    kesinlikle çok hoş şarkı!

    YanıtlaSil