Çarşamba, Ekim 26, 2011

teker teker everirken yakınlarımı..

ilk, ablamla başladı...
hayatta en çok sevdiğim insan bizden ayrılıp bir başka aile kurdu.
sonra çok yakınlarımdan, alişim..
ev arkadaşım sonra..
sonra çok yakınlarımdan, sevgim..
ve nihayet, yakında, şimdiki ev arkadaşım..
teker teker yeni bir ev kuruşlarına şahit oluyorum.
onlar adına çok mutlu olurken, bir kayıp duygusu yaşıyorum içimde bir yerlerde..
sanki, bir daha eskisi kadar yakın olamayacağımızı hissettiren bir şeyler...
allahım çok mutlu etsin hepsini, hepimizi.

5 yorum:

  1. Canim umarim mutlu bir evlilikleri olur. Sevdiklerin yeni bir hayata basladiklarinda, eskiden yaptiklarini ayni siklikta yapamasan da, gercekten yakin olunca, her bulusmada biraktigin yerden baslamis oluyorsun.

    YanıtlaSil
  2. sevgili Lulu,
    ben de öyle umuyorum onlar adına;) ve kesinlikle katılıyorum. bazı ilişkilerin sağlamlığını zaman ve uzaklığın etkileyemediği gibi,medeni halin değişmesinin de etkileyemeyeceğine inanıyorum ben de.
    sevgili hemera-nyks,
    amin! cümlemize:)

    YanıtlaSil
  3. herşeyin hayırlısı güzelliklerle dolu olsun gelecek günlerimiz

    YanıtlaSil
  4. sevgili mine,
    teşekkürler iyi dileklerin için. ben de öyle dua ediyorum;)

    YanıtlaSil