Pazar, Aralık 11, 2011

ehliyet maceraları

hatırlarsanız eylül kararlarımdan biri ehliyet almaktı:


bakınca, bu kararım için, kendimden beklenmeyen bir hızla harekete geçtim sanırım.
çünkü yıllardır bana oldukça zor gelen ve bu nedenle sürekli ertelediğim bir şeydi.
ve nihayet bir ay içinde de ehliyetimi alabilicem.
yazılıları zaten geçmiştim ekimde. geçen hafta da direksiyon sınavım vardı ve başarıyla(!) verdim. şaka şaka, başarıyla veremedim:)
hayatımın ilk torpili oldu direksiyon sınavım. meb mensubu olduğumdan, pek hak etmesem de, zorlamayla (70 puanla) geçirmiş meslektaşlarım.
korkmayın, elbette bu halde trafiğe çıkmayacağım;)
zaten arabam da yok.

bu arada, iyki qashqai'm yok haa.
çünkü; olsa, herkesin gözü kalırdı bence. sonra, maazallah başına kötü şeyler gelebilirdi. mesela, ben içindeyken de gelebilirdi hem sonra.
o nedenle iyki yok. vallaha bak.

ühühüü.
çok güzel lan:(

4 yorum:

  1. boşver ilk aldığın araba ne olursa olsun o senin en sevdiğin araba olacak, duygusal bir bağ kuracaksın onunla.

    YanıtlaSil
  2. desene trafik canavarı +1 olacak :D

    YanıtlaSil
  3. sevgili guguk kuşu,
    öyle mi dersin? umarım alabilirim sevimli bir araba:)
    sevgili men de boor,
    :)
    yok yok vallahi öğrenmeden çıkmayacağım;)

    YanıtlaSil
  4. işin kötü tarafı trafiğe çıkmadan öğrenemiyosun, öğrenmeden de çıkmamak lazım. böyle bi paradoks işte, gel de işin içinden çık :D

    YanıtlaSil