Perşembe, Ocak 26, 2012

bir evim olsun


"sömestr'sız olmaz" dedim ve yıllık iznimi kullanarak izmir'e geldim. dile kolay, 19 yıllık alışkanlık :) ablam da benden özenip, iznini kullanmaya karar verdi.
3 gündür, birlikte karşıyaka'mı gezdikten sonra, bugün evde oturup en sevdiğim şeylerden birini yapıyoruz: örgü örmek!
yalnızken hiç öresim gelmiyor, ama ne vakit annemi görsem canım istiyor.

ve, tahmin edeceğiniz gibi, ben yine izmir- istanbul ikilemindeyim :)
o değil de, sanırım "düzen" özlemindeyim ben. artık bir "yer"e "evim" diyeyim, gönlümce dekore edeyim vs..
en çok da, kitaplarımın yarısını annemin evinde öyle eğreti bir şekilde dururken görünce içim acıyor. benim evdekiler de benzer şekilde; sığmaya çalışıyorlar bir küçük dolaba..
her odasının bana ait olduğu ve birinin güzel bir kütüphaneyle çalışma odası olarak kullanıldığı güzel bir ev istiyorum ben...
kendimi ait hissettiğim, kendime ait hissettiğim..

14 yorum:

  1. umarım dileklerin en kısa zamanda gerçek olur. ben de ev konusuna feci takmış durumdayım bu ara. gözümü alamıyorum ev-dekorasyon mağazalarından. ki normalde pek huyum değildir. bu arada şu an ben de çok isterdim örgü örmeyi. çok iyi geliyor bana, dinlendiriyor beni. izmir'in tadını çıkar, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. "her odasının bana ait olduğu ve birinin güzel bir kütüphaneyle çalışma odası olarak kullanıldığı güzel bir ev istiyorum ben.." ben de aynısını istiyorum!!!

    bir de benim için de Karşıyaka'mı gez, çok özledim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım kavuşursun kısa sürede isteğine.
      Anlattığın gibi bir evimiz var ve ben de hep hayalini kurardım. Epeyce zengin sayılabilecek kütüphaneli çalışma odamızla:)

      Sil
  3. bir öğrenci olarak istanbul-izmir arasında mekik dokuyorum. 4-5 günde nasıl özledim izgürlük şehri İzmir'imi :(
    umarım dilediklerin olur senin için ..

    YanıtlaSil
  4. sevgili soluk,
    teşekkür ederim, dilerim senin de gönlüne göre olur;)
    sevgili nini,
    bir gün olucak bizim de;)
    dilerim sen de gelebilirsin yakınlarda, tadını çıkarıyorum ben elimden geldiğince;)
    sevgili Nehir İda,
    ne mutlu sana! darısı başımıza;)
    sevgili charcoaloddity,
    teşekkürler, dilerim hepimizin olur dilekleri;)
    izmir özgürlük ve bir de "sakinlik" şehri...

    YanıtlaSil
  5. ne güzel istekler dilekler ...umarım en kısa zamanda seninle olur...bloğunu yeni keşfettim takipdeyim.sevgiler

    YanıtlaSil
  6. sevgili chfashiontrend,
    teşekkür ederim;)

    YanıtlaSil
  7. Canım ezgicim
    hoşgeldiiinn!!baya benim yörelerde dolaşmışsın yani ne güzel..havada fena gitmiyor.Çok güzel dimi şehrimiz..
    sen gel bence:)

    YanıtlaSil
  8. belki de bir düzen özlemi seninki, kim bilir?

    YanıtlaSil
  9. sevgili Milena,
    evet canım hava güneşli, geziyorum güzelce güzel şehrimizde;)
    doğru diyorsun, geleyim di mi? inşallah canım;)
    sevgili zeze,
    aynen öyle!!

    YanıtlaSil
  10. e biraz sabır. okul bitince.
    :)

    YanıtlaSil
  11. sevgili deeptone,
    okul biteli 3,5 yıl oldu!!!
    istanbul'da çalışıyorum ben 2,5 yıldır;)

    YanıtlaSil
  12. özür dilerim.
    seni eskiden okurken de hep öğrenci sandım. tatillerde ve sömestrelerde izmire gittiğini düşünüyordum.
    o zaman lojmanda mı kalıyorsun.
    arkadaşlarınla kalıyorsan eşyalarını alabilirsin ki. akrabanda kalıyorsun belki.
    :)

    YanıtlaSil
  13. sevgili deeptone,
    hiiç önemli değil;) mutlu olurum hatta:
    http://pinkket.blogspot.com/2010/10/beni-mutlu-etmek-isteyen-beni-ogrenci.html

    ev arkadaşım var.
    keyifli elbette böyle yaşamak da ama, geçici olduğunu bilmek rahatsız ediyor beni.. artık kalıcı bir düzene gereksinim duyuyorum sanırım...
    bir de bir odaya tüm eşyalarınla sığışmaya çalışmak gerçekten zor:
    http://pinkket.blogspot.com/2011/02/cumartesi-klasigi-once-ev-temizligi.html

    YanıtlaSil