Cumartesi, Ocak 21, 2012

paçalarımı kirletmenin dayanılmaz mutsuzluğu


hiçbir zaman "bakımlı" olamadım ben. bir yerimi düzeltirken bir yerim eksik kaldı hep.
yeterince önemsemediğimden sanırım... örneğin "şık" olmaktan başka önceliklerim var hep. "rahat" olmak mesela..
kış gelip havalar soğuduğunda ise, birinci önceliğim "üşümemek" oluveriyor. üstüste giyiyorum en ısıtan giysilerimi. ona rağmen üşüyorum çoğu zaman. bu nedenle ara ara "eee yeter! giyiyorum boynu bağrı açık. nasılsa her türlü üşüyorum" gibi tepkiler veriyorum. ardından, kısa bir süre yeniden ince giysilere dönüyorum. sonra daha çok üşüyor, yeniden aba gibi giysilere dönüyorum vs vs. böyle geçip gidiyor 3-4 ayım..

o değil de, aslında şunu diycektim; geçen kış da demişim hatta:

ben kışın her sabah ne giyeceğimi yağış olup olmamasına göre belirlerim. yağmur varsa etek ve uzun çizme ya da dar paça pantolon/tayt ve uzun çizme giyerim muhakkak. zira, eğer pantolonum botun dışında kalıyorsa çok fena kirlenir. ama bakıyorum da, bazıları ona hiç dikkat etmiyor. ve ona rağmen paçaları hep temiz kalıyor. nasıl başarıyorlar bunu?? söyleyin nolur!

9 yorum:

  1. Tam dediğin gibiyim:) Evin bahçe kapısından çıkıyor arabaya biniyor işyerinin kapısının önünde iniyorum hiç kirlenmiyor:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de cok guzel kirletirim. Rahatlik benim ıcin de cok onemli. O kadar is kiyafetlerinin altina kisin kislik bot, yazin terlik giyerim:)

    YanıtlaSil
  3. sevgili Nehir İda,
    :) ah ne güzel anlatmışsın. darısı başıma, ne diyim;)
    ama, bir de arabası olmayıp yollarda gezerken kirlenmeyenler var, onlara hayret ediyorum!
    sevgili Lulu,
    paça kirletmek de ortak yanımız, desene:)
    aynen canım ya, rahat olmayan hiçbir şey giyemiyorum!

    YanıtlaSil
  4. canım derli toplu düşünceli olmak güzel birşey.
    :)))))))))

    YanıtlaSil
  5. ben de aynen, önce rahatlık diyenlerdenim. topukluyu hala günlük hayatıma sokamadım, sadece iş ayakkabısı onlar benim gözümde(o da kumaş pantolonun altına giydiğimden). hatta bazen rüküşlüğü göze alıp kumaşın altına bile çekiyorum düz botları, ayaklarımı dinlendiriyorum aklımca...böyle işte:)

    YanıtlaSil
  6. sevgili bir kase lezzet
    ;) haklısın.
    sevgili zeze,
    :) ben de yavaş yavaş günlük hayatta topukluya geçiyorum, alışmaya çalışıyorum;)

    YanıtlaSil
  7. This article helps me a lot. Nice work!

    YanıtlaSil
  8. Ömrümün en verimli çağını, yağmurlu havalarda yürürken paçasını kirletmemeyi başaranları gözlemlemekle geçirdim. Sana şunu söyleyebilirim ki;

    Kendime bir üs kurup, 27 kilometre uzunluğundaki bir tünelde iki tane protonu ışık hızında birbiriyle çarpıştırarak ufak bir big bang yaratıp açığa çıkan enerjiyi inceleyerek evrenin oluşumuna dair fikirler sunabilirim,

    ama paçalarım hala kir...

    YanıtlaSil
  9. sevgili Raymond Dufayel,
    :D güldürdün beni!
    ömrümüz bitmeden bu sırrı çözmeye and içelim o halde;)

    YanıtlaSil