Salı, Şubat 07, 2012

tesadüfler- volume 9

bazen, garip bir şekilde, bir şeye aynı gün içinde defalarca rastlıyorum..
bir kitap, bir film ya da herhangi bir şey..
mesela gazetede görüyorum sabah, sonra internette alakasız bir şey ararken o yeniden çıkıyor karşıma, sonra yine alakasız bir sohbet sırasında lafı geçiyor vs.

nasıl oluyor, niye oluyor gerçekten anlamıyorum.
size de oluyor ama, öyle değil mi?


bugün de "the help" filmi öyle oldu. filmi de, kitabı da (duyguların rengi/ yardımcı) ikide bir karşıma çıkıyor. ben de napayım, işaret saydım bunu ve filmi de kitabı da listeme yazdım ;)

17 yorum:

  1. bende daha izleyemedim filmi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Buket,
      bakalım ne zaman izleyeceğiz;)

      Sil
  2. Ezgi , kitabı çok severek okudum , sitemde paylaştım ,
    dün akşam filmi de izledim , o da güzeldi ama kitabın verdiği tat başka oluyor tabi.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili zeynep,
      hem izlemek hem okumak istiyorum ben de!
      bloğuna bakıyorum hemen;)

      Sil
  3. Filmini görmedim ama sırf ismi bile hoşuma gitti, kitabın kapağı da ve alacağım kitaplar listesine hemen kattım, bu arada öyle garip tesadüfler bana da oluyor bazen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili müjde dural,
      ben de aldım listeye;)
      ah evet di mi, arada oluyor tesadüfler:)

      Sil
  4. kendimi cahil gibi hissettim ne kitabi duydum ne filmi gordum. Ama bak simdi merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Lulu,
      :) olur mu öyle şey? ben de dün öğrendim daha! aynı gün öğrendik yani;)

      Sil
  5. Bana da çok olur hatta birini düşünürken başka birine takılırım. :)filmi hiç duymamışım hemen araştırıcam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili sedenist,
      evet, oluyor di mi;)
      araştır bakalım, izleyince paylaşırsan memnun olurum.

      Sil
  6. bu kitabı okumak istiyoruuum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Maya,
      okuyunca paylaşırsan sevinirim;)

      Sil
  7. dear Diana(Dina),
    thank you;)

    YanıtlaSil
  8. Bu hafta gösterime giriyor sanırım..Eminim filmi de güzeldir..:))
    GEÇMİŞ zaman dilimi olsa da alınacak çok ders var..fragmanı hoşuma gitti..:)) gidicem..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili crazywomanrosemary,
      evet ya öyleymiş meğersem:)
      sevindim, sinemada izleyebilicez!

      Sil