Çarşamba, Mart 14, 2012

blog'u tweeter'laştırmak-9

@ kırmızı mercimeğin çorbasını, yeşil mercimeğin yemeğini yaparım ben.
lakin bugün mercimek çorbası yapmaya kalkınca, ve sadece yarım su bardağı kırmızı mercimeğin kaldığını görünce, bardağı yeşil mercimekle tamamlamak zorunda kaldım.
gayet başarılı oldu bence. denemeye değer;)
bu arada hatırlarsanız, sağlıklı beslenme kararı almıştım bir zaman. işbu nedenle patatesi hayatımdan mümkün olduğunca uzaklaştırmak gayretindeyim. çorbaya da patates koymadım, onun yerine 1 havuç daha koydum;)
o değil de, blender çıktı mertlik bozuldu:) mercimek hala en sevdiğim çorba olmakla beraber, yapılışının bu kadar kolay olması eski değerini azalttı mı ne:)


@ bugün bimeks 10 kuruş, migros 5 kuruş para üstümü vermedi. 1 kuruşları hiç alamadık zaten, onu biliyorum da. 5 kuruş 10 kuruş para üstü vermemek ne oluyor yahu!!! hadi bakkallar falan bir derece de, ikisi de kurumsal şirket yani. şaşırdım kaldım vallahi.




@ penti'nin aile içi şiddet ile mücadeleye destek için 8 ünlü isme çorap tasarlattığını biliyorsunuzdur. ne zamandır aklımdaydı, nihayet bugün aldım. kenan doğulu'nun tasarımı çok hoşuma gitti fakat biraz iddialı geldiğinden daha naif olan berna laçin'in tasarımını aldım.
bence hepiniz kendinize uygun bir tane bulabilirsiniz;)

9 yorum:

  1. sağlıklı beslenmek ve patatesi hayatından uzaklaştırmak? neden, patates sağlıksız mı? patatessiz bir hayat düşünemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili men de boor,
      aaa bilmiyor muydun? :)
      patates yararsız bir bitki ve ayrıca yoğun miktarda nişasta içeriyor maalesef. yoksa, ben de çok severim kendisini:(

      Sil
  2. pentinin tasarımlarını ben de çok beğendim ama nedense bugüne dek aldığım tüm penti çoraplar kısa sürede yırtıldı, biraz dayanıksız oluyor nedense :( ama yine de alacağım birini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili soluk,
      aa, ben de "bende bir sorun var" diyordum, zira hiç dayanmıyor çoraplar bana! demek penti'den kaynaklıymış.
      bence de yine de al;) hem destek için hem de hoş modeller var;)

      Sil
    2. sevgili soluk,
      ne kadar haklıymışsın!
      o gün 15 den kahverengi çorap da almıştım, ilk giyişimde delikler oluştu 2-3 yerinde! nasıl oldu anlamadım gerçekten. 9,5 lira vermiştim hem de:(

      Sil
  3. ben de bakacağım pentiye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili zeze,
      bak bence de, tavsiye ederim;)

      Sil
  4. Mercimegin ben de yemegini yaparim, corbasini da karistirarak bir deneyecegim:) Saglikli beslenmek bana cok uzak geliyor malesef:( Bir sekilde abur cubur yiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Lulu,
      inan benim için de öyle. her türlü abur cubura bayılıyorum maalesef:(
      ama 5-6 gündür tutuyorum kendimi. buna alışmaya çalışıcam. bakalım umarım olur;)

      Sil