Çarşamba, Mart 14, 2012

olduğumuz gibi kabullenebilmek kendimizi


oldukça kilolu orta yaşlı kursiyer arkadaşımın bir yorumunu oldukça dikkate değer buldum, sizlerle de paylaşmak istiyorum:

büyük beden giysiler satan mağazalarda hep koyu renk seçenekleri olduğundan, oysa kendisinin portakal rengi, gök mavisi giymek istediğinden yakınıyor satış elemanına.
satış elemanı da koyu renklerin kendisini daha zayıf göstereceğini söylüyor.
ve benim çok hoşuma giden cevabını veriyor arkadaşım:

"ben zayıf görünmek istemiyorum ki!
olduğum gibi görünmek istiyorum.
zayıf görünmek istesem, zayıflarım!"

12 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. sevgili guguk kuşu,
      aynı şeyi geçirdim ben de içimden;)
      takdir ettim kendisini yürekten..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. sevgili Yonca,
      değil ama;)
      pek çok zaman başaramıyoruz sanırım kendimizi olduğumuz gibi sevmeyi:(

      Sil
  3. medya ve internetten sürekli zayıflamanın, fit görünmenin empoze edildiği bir ortamda olduğum gibi görünmek istiyorum diyerek takdiri hak etmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili men de boor,
      aynen!
      zayıflığın bunca özendirildiği ve hatta kadınlara güzel olmaları için başka şanslarının olmadığının empoze edildiği bir çağda bunu söyleyebilmek çok önemli bence de;)

      Sil
  4. Tüm kadınları - erkekleri birbirine benzeyen yaratıklar haline getirmeye çalışan sistemden kendisini çok güzel soyutlamış, helal olsun diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Raymond Dufayel,
      kesinlikle övgüye takdire şayan;)

      Sil
  5. Vaavvv! Esasli cevap vermis, takdir ettim arkadasini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Lulu,
      aynen;)
      epey takdir topladı arkadaşım bu arada farkında olmadan:)

      Sil
  6. önceki arkadaşlarımın söylediklerine aynen katılıyorum. cevaptan etkilendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Adsız,
      etkileyici cevap gerçekten de;)

      Sil