Cumartesi, Mart 03, 2012

mango reklamı


mango reklamındaki şarkıya bayıldım!

10 yorum:

  1. Amy Winehouse tadı var..

    ama bu şarkı, bu reklam için özel yapılmış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili sami sezer,
      evet, tarz olarak benziyor. jazz&soul havasında..

      Sil
  2. Ezgi, ben de bu şarkıya bayıldım ve ilk duyduğumda Amy Winehouse'un sesini tanıdım. Genç gitti, değerli bir sese sahipmiş. Ben de şarkılarıyla geçen aylarda(ölümünden sonra) tanıştım...
    Bunu nerede bulabileceğini tam olarak bilemiyorum, you tube a baktım ama bulamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Red Riding Hood,
      amy winwhouse'e göre yumuşak bir ses ama tarz benziyor.
      amy winehouse bence de çok iyiydi.
      bakalım, bulmaya çalışıcam. bulursam haber veririm burada;)

      Sil
  3. evet ben de bayılmıştım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Buket,
      duyar duymaz dikkatimi çekti benim de;)

      Sil
  4. http://www.youtube.com/watch?v=LRqUONe_aAI
    buna benziyor. idare edin :)

    YanıtlaSil
  5. sevgili Adsız,
    süpersin!!!
    ben de bir şarkıya çok benzetiyor, fakat bir türlü çıkaramıyordum.
    çok teşekkürler, epey iyi bir kulağın olmalı:)
    o şarkıya da bayılırım. paylaşmıştım hatta:
    http://pinkket.blogspot.com/2011/11/shivaree-goodnight-moon.html

    YanıtlaSil
  6. Buldum. Kate Moss - Spy Me (Spy Game). Ama şarkının full versiyonu yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili PashaBTW,
      teşekkürler;)
      evet maalesef yok, artık replay'de dinleyeceğiz o kısacık kaydı:)

      Sil