Pazar, Mart 18, 2012

"üşümeyenkadın"ın hastasıyım!

daha önce de yazmıştım:





yahu, ben kat kat giyinip sarılıp sarmalanıp öyle atıyorum kendimi sokaklara.
sonra sokakta bir bakıyorum, hatunlar deri ceketle, bir de ceketlerin önleri açık, içlerine giydikleri de penye badi!
hayret ediyorum.





(işte ben şu çizgili kazaklıyım sanırım:))





geçen cumartesi, "eeee, yeter, ben de şık olucam, sıkıldım kıştan, kabandan" dedim. giydim deri ceketimi, içime de ince kazak çektim. buluştum çok yakın arkadaşımla.
beyazıt'tan istiklal'e uzanan tarihi istanbul turu yaptık.
gecesine hastalandım. 3 gün işe gidemedim, yattım 5 gün yemin ederim.

velhasıl, anladım ki, bahar istediğimiz zaman gelmiyor, doğayla mücadele kazanılmıyor :)


lakin, bazı kızlar niye hiç üşümüyor, ona hala aklım ermiyor.

13 yorum:

  1. Ahh ahh o kızlar ne yiyip içiyorsa ben de aynından istiyorum :) Ofiste kazak üstüne şalla oturup hala üşürken, bazı kızlar incecik gömleklerle geziyor ortalıkta. Ben de bu duruma deli oluyorum. Yaz gelse de eşit şartlarda kapışsak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili oZGe,
      :D
      harbiden, nereden geliyor bu sıcaklık onlara?
      he yaa, yaz gelsin de gönlümüzce giyinelim;)

      Sil
  2. GEÇMİŞ OLSUN CANIM..DİLERİM GEÇİP GİTMİŞTİR..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili crazywomanrosemary,
      çok teşekkür ederim canım.
      geçti çok şükür;)

      Sil
  3. ahahaah resme bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili wasowsky,
      :) ben de çok sevdim canım;)

      Sil
  4. sevgili aysun ve KIZILGIN,
    blogumdaki teknik arıza nedeniyle yazı silindi, yeniden yayınladım.
    dolayısıyla yorumlarınız da silindi. lütfen kusuruma bakmayın:(

    YanıtlaSil
  5. ahahah, bu derdin sadece erkekleri gerdiğini sanıyordum :) eskiler soğuğa delikanlılık sökmez demişler, senin yaptığın da bu :D yalnız ofiste senin gibi üşüyen bir bayanla aynı odayı paylaşıyorum, soğuktan değil de sıcaktan hasta edicek beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili men de boor,
      üşüyen kadınları da gayet rahatsız ediyor bu durum, emin olabilirsin;)
      :) ben de arabada rüzgar çarpmasın diye camı açtırmayarak çevresindekileri deli edenlerdenim!

      Sil
  6. Aynen Ezgi ya ben de meraklardayım nasıl dayanıyorlar diye.İçerideki kıyafetlerini bir nebze anlıyorum ama yerde kar varken etekle dolaşmaya hiç aklım almıyor.Ama şunu da paylaşayım senle, yine böyle bir günde erkek arkadaşım "bu kızlar üşümüyor mu ya ben bile dondum" deyince kendime yandaş bulmanın sevincini sen de hissetmişsindir. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili sedenist,
      :)
      evet evet, benim sevgilim de üşüyenlerden allahtan.
      "artistlik yapıcam diye hasta olacaklar yemin ederim "diye tepki veriyor o da;)

      Sil
  7. bu durum özellikle iş yerlerinde soğuk savaş yaşanmasına sebebiyet vermekte...yaz kış farketmiyor, kapalı ortamda olmanın getirdiği "klima" problemi aşılamıyor bir türlü çalıştığım kurumda...

    YanıtlaSil
  8. sevgili zeze,
    haklısın.
    benim kurumumda klima olmadığı için şanslıyım belki de;)
    kışın da kalorifer cayır cayır, tam bana göre:)

    YanıtlaSil