Pazar, Mart 18, 2012

www.aşkbu-mu.com

sevgili Lulu sayesinde ne zamandır tiyatroya gitmediğimi fark ettim,
ve hemen harekete geçtim.

cuma akşamı, çok sevdiğim yunus emre kültür merkezi'nde, çinli yazar nick rongjun yu'nun şubat ayında türkiye prömiyerini yapan www.aşkbu-mu.com oyununu izledim.

iletişim çağında iletişim kuramayan genç bir çiftin sanal ve gerçek dünyalarını bize aktaran oyun yaklaşık 2 saat sürüyor. oyun boyunca, arka fonda hoş müzikler ve perdeye yansıyan hoş görüntüler eşlik ediyor oyuna. oyunculuklar başarılı (Doğacan TAŞPINAR, Füruzan AYDIN, Esra Pamukçu BOZKURT, Bulut AKKALE).
lakin, hikayenin biraz klişe olması ve sonunun tahmin edilebilir olması oyunun çok keyifli bir oyun olmasını engelliyor.

velhasıl, yunus emre'de izlediğim her oyundan doymuş olarak çıkmış olan biri olduğumdan, bu oyunun benim beklentilerimi pek karşıladığını söyleyemeyeceğim.

izlemediğim 2 oyun kaldı orada. biri külhanbeyli müzikali, diğeri ise yine yeni bir oyun olan hangisi babası. umarım aradığım keyfi onlarda bulurum ;)

7 yorum:

  1. Bu postta adımı gorunce ne kadar mutlu oldum anlatamam, ben de şimdi yine tiyatro bileti bakıyordum ama kalmamis böyle olunca insanlar tiyatroya gidiyor diye bir yandan sevinirsen bir yandan da bilet bulamıyorum diye üzülüyorum, yunus Emre tiyatrosu bim de evini yakınında olduğu için en cok gittiğim tiyatroydu.eve yakın tiyatronun olması bile mutluluk sebebi benim için:)

    YanıtlaSil
  2. sevgili Lulu,
    ne güzel mutlu olman:)
    evet, ülke için ne hoş aslında tiyatroya bilet bulamamak! "tüm şehirlerimiz de benzer tablo görmek" olsun dileğimiz;)
    evet, kesinlikle, yakın olması ciddi avantaj;)

    YanıtlaSil
  3. dear lucia m,
    thank you;)

    YanıtlaSil
  4. ben de en son ''tersine dünya'' oyununu izlemiştim yunus emre kültür merkezinde..çok da beğenmiştim..dediğiniz gibi eve yakın olması çok büyük bir artı..nisan ayında da gitmeyi düşünüyorum birkaç oyuna. ''aşkbu-mu'' ile ''hangisi babası'' arasında kaldım. hangisine öncelik versem acaba? 24 nisanda da klasik müzik konseri varmış..o cepte zaten ;)

    YanıtlaSil
  5. sevgili GulsahElpe,
    dediğim gibi ben bu oyundan çok etkilenmedim. "hangisi babası" komik ve eğlencelidir diye düşünüyorum. ben de izlemek istiyorum onu bu ay ;)
    bir de, izlemediysen "şişman domuz"u şiddetle tavsiye ederim!!
    aa bak ben de o konserlere hiç gitmedim, teşekkürler haber verdiğin için, belki bir ilk yaparım bu ay;)

    YanıtlaSil
  6. şişman domuz oyununu görmüştüm aslında ama gitmedim..izleyeceklerim arasında öncelik verebilirim. çok teşekkür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili GulsahElpe,
      bence de öncelik verebilirsin;)
      hem çok komik hem de günümüz insanı ve özellikle kadını üzerindeki "zayıflık ve güzellik" baskısını çok gerçekçi bir biçimde anlatıyor.

      Sil