Çarşamba, Haziran 27, 2012

çengelköy- çınaraltı

geçtiğimiz haftalarda, bir cumartesi, çengelköy- çınaraltı'na gittik otistikler derneği ile. güzelce, huzurla kahvaltı yapalım, dinlenelim diye..

5-6 yıl önce gitmiştim ben ve çok çok sevmiştim. dingin ve sakin bir yerdi..

gel gör ki, bu gidişimizde hiç keyif alamadım maalesef.. 


evet, kalabalık ve biraz da gürültülü bir gruptuk, kabul ediyorum ama, tüm garsonlar bizden rahatsız olduklarını o kadar çok belli ettiler ki, biz de hiç rahat edemedik..

oysa ki, fethi paşa korusu'ndan, cevahir'e pek çok mekana gitmişliğimiz vardır ve çalışanlarla oldukça olumlu iletişim kurmuşuzdur hep...



zaten, sanırım, o tavırları yalnızca bize değildi. genel olarak sevimsiz ve özensizdi ortam.. çok telaş vardı, çok kalabalıktı, dışarıda yer bulmak neredeyse imkansızdı, garsonlar sürekli koşturuyor, siparişleri bile alelacele alıyordu...

önceden sevdiğim, aklımda iyi kalan bir mekanın bozulmuş olduğunu görmek üzdü beni.. belki de, bana o zaman çok güzel gelmişti bilemiyorum.. 
siz gittiniz mi yakın zamanda, sizin fikirlerinizi merak ediyorum???

14 yorum:

  1. çengelköy'de doğdum, büyüdüm ve hala orada yaşıyorum. çınaraltı hiç eskisi gibi değil. çok popüler oldu bir kere. haftasonları öyle kalabalık ki, yanındaki kişinin sesini zor duyuyorsun. üstelik servisi kötü. çengelköy'de çınaraltına girmeden bir pastane-cafe var, 3 katlı, üst katta manzara müthiş. erbap ismi. o daha iyidir, ben hep oraya gidiyorum. tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili kağıt faresi,
      ne mutlu sana!
      ben pek yakın değilim oralara, ama yolum düşerse deneyeceğim dediğin yeri;)

      Sil
  2. Ortam çok güzel ama çalışanları çok ilgisizdir maalesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Biraz Şöyle Bİraz Böyle,
      aynen dediğin gibi;)

      Sil
  3. ben 23 nisan'da gitmiştim ve kalabalık olmasına rağmen huzurumu bozan bir ayrıntı yoktu. benim her istanbul'da uğradığım bir yerdir, sevdiğim bir mekan..acaba o güne özel bir durum muydu sizin yaşadığınız rahatsızlık?..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili nil,
      bilemedim ben de.. belki de birkaç kere daha şans vermeli.

      Sil
  4. Burasini ben de cok severdim, huzur veren bir manzarasi var, haftasonlari cok kalabalik oldugu ıcin o huzur dolu anlar ancak erken bir saatte gidilirse olabiliyor. Garsonlari konusunda bir fikrim yok, en son iki sene once gitmistim, simdi Ankara'da yasayan biri olarak fotografi gorunce icim gitti:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Lulu,
      özledin sanırım istanbul'u?

      Sil
  5. Benim de çok sevdiğim bir yer, hatta bi de haftasonu gidelim demiştik, iyi ki gitmemişiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili sevda s.,
      daha tenha olduğu zamanlar gidilmeli belki de;)

      Sil
    2. Ben 14 temuz sabahı ilk kez gittim ve çok sevdim , manzarası , naturel hali ve hizmeti ben çok cezbetti.Samsun'da yaşıyorum ve bir daha istanbul'a gittiğimde kahvaltı için uğrayacağım güzel sevimli bir mekan...

      Sil
    3. sevgili netrun,
      bize öyle denk geldi belki de..
      hoş vakit geçirmene sevindim.

      Sil
  6. Kalabalık ortamların genel sorunu bu sanırım,keşke olmasa ama oluyor işte,başka birgün aynı deneyimi daha huzurlu yaşamanı diliyorum Ezgi'ciğim :)

    YanıtlaSil
  7. sevgili Topuklu Polyanna,
    umarım;)
    bugünden sonra da hiç gitmedim bir fırsat bulup da...

    YanıtlaSil