Çarşamba, Haziran 27, 2012

ismek 15. genel sergi ve festivali



 geçtiğimiz haftalarda ismek'in geleneksel yıl sonu sergisi vardı.
(http://ismek.ibb.gov.tr/ism/haberler.asp?HaberReg=2354)

bildiğiniz üzere, ben de resim kursuna katılmıştım 1 yıl boyunca.

(hocamızın öğrencilerinin resimlerinden oluşan sunum- tersane konulu)

bu nedenle, elbette, sergiyi de kaçırmak olmazdı;)
son gününde yetiştim bu sergiye de!
oldukça profesyonel, bir fuar gibi, özenli ve kursları iyi tanıtan, başarılı bir sergiydi. umarım gezmeye gelenleriniz olmuştur.
gelemeyenler için, telefonumla çekebildiğim kadarıyla, fotoğrafları paylaşayım:






(bu da benim eserim:))






6 yorum:

  1. bayıldım kucagında cocukla ütü yapan'a beeen :)
    İsmek in ingilizce kursuna gitmiştim bende.Sertifikam hala orda.Sevabına bi alıver :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili KavrukSusam,
      sergide "kadına şiddet"e atıfta bulunan bölümler de vardı, bu konuya dikkat çekmeleri hoşuma gitti;)

      aa evet, sertifikalar ne zaman alınıyor ki? kendiminkini alırken seninkini de alayım;)

      Sil
  2. bende 3 yıl önce gümüş örme kursuna gitmiştim, çok memnun kaldım.Şimdi gidemiyorum maalesef, oğluş biraz büyüse :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili emreyle hayat,
      çok farklı ve çok fazla sayıda kurs var hakikaten, her yıl birini deneyebilsek keşke!
      benim gözüm takı tasarımında kaldı;)

      Sil
  3. çok başarılısınız her biriniz ellerinize sağlık...zevklerine/hobilerine/kendine zaman ayırmayı başardığın için ayrıca tebrikler...monoton hayatın içinde robotlaşmış bir yaşamlar sürdüren birçoğumuzdan farklı ve de güzel şeyler yapanları (senin gibi) gördükçe insan gaza geliyor. enerjine sağlık:) durma, yola devam!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili zeze,
      teşekkürler;)
      oooo, amma motive edici şeyler söylemişsin!!!
      mutlu oldum.
      yaşam enerjimizi hiç kaybetmememiz dileğiyle;)

      Sil