Pazar, Temmuz 15, 2012

hadi kategorize edelim


kendilerini kararsız, çaresiz, ne yapacağını bilmez halde hiç görmediğimiz insanlar var.
hiç akıl danışmaz gibi duran, hep akıl danışılan..
nasıl başarıyorlar bunu?
ben kronik kararsızım mesela, bilenler bilir.. yaşamımın büyük kısmında da telaşlıyım bu nedenle..


bir de, henüz keşfettiklerinizi çok önceden keşfetmiş gibi duranlar var. yeni izlediklerinizi zaten izlemiş olanlar, yeni okuduklarınızı zaten okumuş olanlar, yeni duyduklarınızı çoktan duymuş olanlar..

onlar da ayrı sinir bozucular.

10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. sevgili crazywomanrosemary,
      bir başarabilsem dediğini!!

      Sil
  2. evet ya nasıl beceriyorlar bir bilsem bir yapabilsem : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili mine,
      sen de mi aynı dertten muzdaripsin?;)

      Sil
  3. ay evet ikinci grup sinir bozucu olabilir, takdire şayan da olabilir ama eğer ukala değilse ve bunu yapmış olmak için değil yapmayı sevdiğinden/seçtiğinden/içinden geldiğinden yapıyorsa...bilmem anlatabildim mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili zeze,
      anlatabildin, anlamış olduğumu düşünüyorum yani;)
      haklısın öğretici de olabilir..

      Sil
  4. ne kararsızım ne sinir bozucu... ama sinir bozucu olmayı tercih ederdim.

    http://peripadisahininkizi.blogspot.com/

    katılmanız dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili peri padişahının kızı,
      katılırım elbette;)

      Sil
  5. yüzünde bir gülümsemeyle, uzaklara bakarak "evet canım" diye cevap vermek de bir seçenek (!) ama biliyorum sinir bozuldu mu bozuluyor bir kere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili kurabiye corek,
      tabi sinir bozucu olduklarını onlara pek hissettirmiyorum;)

      Sil