Cumartesi, Temmuz 14, 2012

son zamanlarda dinlediklerim

fark ettiğiniz üzere, son zamanlarda pek yazamıyorum sayın seyirciler. "yoo, hiç de fark etmedik" derseniz de bozulmam:)
neyse, bildiğiniz gibi, evde yeni düzen kurmakla meşgulüm ve hala internet bağlantısı işini halledemedim. işte, bu nedenle ben de bulduğum yerde giriyorum internete ve yazıyorum.

sizlerle, bu aralar dinlediğim müzikleri paylaşmak istiyorum:

sezen aksu- öptüm: 1 yıl oldu çıkalı, ama ben yeni keşfettim. amma başarılıymış! özellikle "sayım" ve kaçırıcam seni" çok güzel şarkılar.

ümit sayın- söz müzik ümit sayın: bu albüm de çıkalı epey oldu elbette. ama tüm albümü yeni yeni dinleme fırsatım oldu ve çok sevdim. burda da favorim "hasret türküsü".

kürşat başar- keşke burada olsaydın: "kimse bilmez" favorim elbette! çok sevdiğim şarkıyı çok sevdiğim yaşar'dan dinlemek çok güzel.

yeni türkü- şimdi ve sonra: yeni türkü'nün yeni şarkılarından oluşan albümü. burda da favorim albüme ismini veren şarkı.

iyi dinlemeler;)

4 yorum:

  1. bende de nilüfer düetler ve sıla joker

    YanıtlaSil
  2. sevgili mine,
    sıla'yı çok seviyorum ben de artık!
    nilüfer'i de edineyim;)

    YanıtlaSil
  3. ben farkettim yokluğunu Ezgi ;) sezen aksu nun "unuttun mu beni"yi sürekli dinlerdim bi ara.

    YanıtlaSil
  4. sevgili sedenist,
    mutlu oldum:)
    güzel şarkı.. hüzünlü..

    YanıtlaSil