Pazartesi, Eylül 10, 2012

yedinci gün- ihsan oktay anar

sanıyorum 2005 yılında duymuştum adını.
bir arkadaşımın arkadaşından...
henüz öyle herkes bilmezken..
hemen dibimdeki fakültede felsefe doktoruymuş meğer. tarih temalı değişik hikayeler yazar, okurken insanın başını döndürür, eski kelimeleri sıklıkla kullanır, her yerinden bilgi fışkırır imiş.
hemen "puslu kıtalar atlası"nı edinip okumuştum. çok etkilenmiş, pek çok kişiye de okutmuştum.
sonrasında pek çok kitabını edinmek, okumak ve öğrenmek istedim. nedense, bir türlü olmadı. kaç defa pandora'da (kelepir kitap) rastladım indirimli hallerine de, ona rağmen olmadı işte.


iki haftadır da yeni çıkan kitabı her yerde karşıma çıkıyor benim de.
merak ediyorum ve sahip olmak istiyorum elbet.

duydum ki, şöyle de güzel bir çekiliş varmış güzel bir blog'ta:

ee, "şansımızı deneyelim" dedim;)

10 yorum:

  1. İhsatn Oktay'In kitapları nadir, sırayla okunması gereken yazarlar kategorisine girer. aslında hem devam kitapları denebilir hem de göndermelerle doludur. O yüzden, baştan sondan okumaktansa yayın sırasının izlenmesi en doğru tercih olur. Kendi iç kronolojileri vardır. 2005 yılında da biliniyordu ayrıca kim demiş pek az okunuyordu diye. 2005 Suskunlar'ın yayınlandığı yıldır, bilinmez olur mu.. Şu söylenebilir sadece: Reklam falan yapmadan, edebiyat okurlarının kulaktan kulağa yaydığı, kitaplarının satışları gün geçtikçe artan yazardır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili AVRAM H.K.E.,
      yayın sırasını izlemek isterdim ama, insanın merak düzeyi her kitaba eşit dağılamıyor maalesef ;)
      düzeltme için teşekkürler, senin tanımın daha doğru oldu sanırım;) pek az okunduğunu demedim ama ben de, bunca bilinmediğine değindim sadece..
      bu arada, kedi kitabevi'nde konuk etmişsiniz ne güzel! çatlatma fotoğrafı da konmuş!!

      Sil
    2. Kediye konuk olmadı nerdee.. onu yapsa tüm türkiye çalkanırdı. geçen sene kaçtı elimden ama bu sene azimliyim, kafaya koydum. Kendisi karşıyaka lisesi 76 mezunu ve bahçelievler çocuğudur. yani bizim arka mahallenin abilerindendir. ticaret lisesinin bahçesinde basketbol oynamışlığımız vardır. ağır ve uzun abilerimizdendir. o fotoğraf bir yemekte çekilmişti.

      Sil
    3. sevgili AVRAM H.K.E.,
      haklısın;) gazeteye röportaj verdi ama;)
      kedi'ye de konuk olur belki.

      ah ticaret lisesi! izmir'i özlettin bana birden.
      istanbul'da bahçelievler'de yaşıyorum, semt adından mı artık:)

      bu arada, çekilişi ben kazandım!!!!!!

      Sil
  2. bana da hediye geldi kitabı ama, henüz okuyamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Zeynep Özmen Ünlü,
      okuyunca beklerim yorumlarını canım;)

      Sil
  3. bu kitabi ben de merak ediyorum ama henuz almadim, benden once okursan yorumlarini bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Lulu,
      benim de sırada pek çok kitabım var daha.
      belki de sen önce okursun;)

      Sil
  4. çekilişte kazanmak da en çok senin hakkın bu durumda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili zeze,
      inanınca ve çok isteyince oluyor mu ne???
      1 saat önce öğrendim; ben kazanmışım!!!!!

      Sil