Çarşamba, Ocak 16, 2013

decathlon

ilk ne zaman keşfettiğimi hatırlamıyorum; ama şunu biliyorum ki o ilk günden beri belli aralıklarla gidip gezme isteği duyuyorum ve ne zaman gitsem de her şeyi alasım geliyor...
zira burası, benim gibi "gerçek hobisi -ve maalesef yeteneği- olmayan ve hayattaki pek çok şeye heves eden" biri için biçilmiş kaftan adeta :)
görmelisiniz beni orada!


biniciliğe özeniyor 
"hiç dalış yapmadım" diye hayıflanıyor 
hayatımdakisevgiliinsan'a balığa çıkmak için baskı yapıyor 
"evet evet yüzmeyi çok iyi öğrenmeliyim" diye kararlar alıyor
bisikletimi çalanlara bir kez daha okkalı bi küfür savuruyor
"tenise mi başlasam" diye sorguluyor 
çok özlediğim masa tenisini deniyor
çocukluğumda paten kayışımı hatırlıyor
"arada çıkıp sitenin sahasında basketbol oynanabilir" aslında diye hevesleniyor
"yaaa ben niye hala bir trekking grubuna yazılmadım" diye üzülüyor 
kış bitmeden bi yerlere kayağa gitmeye söz veriyorum
:)
kısacası gerçek bir spor delisine dönüveriyorum orada gezdikçe.
biliyorum ki, bu konuda yalnız da değilim! öyle değil mi? ;) 

10 yorum:

  1. Yazıyı okuyunca hemen gülümsedim :) hem yazım tarzın çok hoş hemde anlatımında kendimi buldum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili kozmetikperisi,
      teşekkür ederim;) ne mutlu bunu duymak.

      Sil
  2. çok komiksin :)

    ama haklısın da hakikaten, sanırım bu mağaza özellikle de erkeklere bayanlardan daha çok hitap etmekte. zira, eşim normal şartlarda hemen sıkılıverir bişeyler bakarken ancak burada bıraksam bütün bir gün hiç sıkılmadan geçirebilir herhalde. bi defasında da, neredeyse hem de en profesyonel cinsinden bir tane ona bir tane de bana iki adet bisiklet almak üzereyken, ben gerçek dünyaya döndüm ve yoğun iş tempomuzdan dolayı zaman ayıramayacağımız gerçeğiyle yüzleştirip kendisini caydırmayı başardım. yoksa şimdi bir araba parasının(neredeyse) taksitlerini ödüyorduk binmediğimiz bisikletlerimizin :)

    özetle, haklısın tespitlerinde. burası insanın spor hormonlarını canlandırıyor ne hikmetse.

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili zeze,
      :D
      hakikaten asla yalnız girilmemeli sanırım, yanına kendini durduracak birini alıp gitmeli:)

      haa, tabi, keşke orada gaza geldiğimizin 10da 1i kadar sporu soksak hayatımıza..

      Sil
    2. evet evet haklısın ama giderek çıkıyor spor hayatım(ız)dan tam tersine :(

      Sil
    3. sevgili zeze,
      aynen..
      bir türlü sevemediğim teknoloji çağının bize bir katkısı(!) bu da..

      Sil
  3. hem de hic yalniz degilsin, ayni hisleri ben de fazlasiyla yasiyorum:)

    YanıtlaSil