Salı, Şubat 19, 2013

yeni kitaplarım 2

dün evekitap'tan yeni kitaplarım geldi! çok mutluyum!
bir arkadaşım çok hoş bir benzetme yaparak "sıcak ekmek gibidirler onlar şimdi" dedi :)

2 gündür sehpada bekliyorlar, dergilerimin, mesleki okumalarımın ve elimin altında bulundurmayı sevdiğim kitaplarımın arasında.. iki akşamdır, ara ara gidip karıştırıyorum, hangisinden başlasam bilemiyorum..


sevgili buket yazmıştı daha önce:

"Beni  mutlu eden  anlara örnek   yeni  gelen  kitap  siparişlerim.  Koliyi  açar açamaz  etrafa  yayılan  bir  mutluluk  bu.  Herkes  bilmez  bunu, kitap kurtları  bilir.  Şöyle  sehpaya  koyarsınz kitaplarınızı.  Hemen  kitaplığınıza  yerleştirmezsiniz.. Daha  zamanı  vardır.  Birkaç gün sehpadan  size  bakacaktır  kitaplar."
Onlar  size  alışacaktır, siz  onlara. " 

ben de nasıl da benzer duyguları paylaştığımı yazmıştım ona..


sylvia plath- sırça fanus: uzun zamandır okuma listemde. çok merak ettiğim bir kitap!
sabahattin ali- içimizdeki şeytan: kürk mantolu madonna'yı okuyalı yıllar oldu, hala en sevdiğim kitap o! kuyucaklı yusuf'u da okudum sonra.. sabahattin ali ne yazdıysa okumak istiyorum! 
küçük kara balık ve küçük prens: çocukluğumuzda içimizi ısıtmış olan her şey çok değerli! yetişkin kütüphanemde yer almalarının beni mutlu edeceğini düşündüm:) alice harikalar diyarında'yı almıştım mesela geçtiğimiz senelerde. ve tabi mavişin bebeği'ni edinme hikayem de unutulamaz ;)


bu arada, takip edebildiğim kadarıyla, taa ekimde yazdığımdan beri hiç kitap almamışım (unuttuğum olabilir elbette:))
sadece doğum günümde gelen 2 kitap var:
*umberto eco- yorum ve aşırı yorum
*lucia capacchione- sanat terapisiyle iyileşmek

bol kitaplı güzel günler diliyorum hepimize;)

8 yorum:

  1. gule gule oku canim taze taze kokuyorlardir onlar somdi.ohhh miss :))

    yeni kitap aldigimda bende ayni sizin gibi oluyorum.bu ara bir kac kitap birden okuyorum ama bloga bitenleri biraz gec yazar oldum.tembellik mi geldi ustume bilmem ama bu durumdan sikildim artik .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili agresif prenses,
      teşekkür ederim;)
      olsun bol bol okuyalım da, geç yazsak da olur;)

      Sil
  2. hepsi de çok güzel tatlım keyifle oku
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. içimizdeki şeytanı yeni bitirdim, başından ayrılamayacağın bir kitap. Bu kadar derin düşünceleri böylesine basit kolay okunabilir şekilde yazabilmek harika birşey okuması inanılmaz güzel. yatmadan kitabı elme alıyordum biraz okurum diye. ancak bırakamadığım için pazartesi günü uykusuzluktan salak gibi gezdim. ben de kürk mantolu madonnayı okuyacağım ama önce suç ve ceza:) güzel bir başlama seramonisi düzenlemeyi düşünüyorum. beetoven concertolarından biri, cafe mocha ve yalnızlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili guguk kuşu,
      gerçekten mi! iyice heveslendim şimdi kitaba başlamak için!!
      kürk mantolu madonna nasıl güzeldir nasıl..
      suç ve ceza'yı lisede okumuştum, sanırım yeniden okusam çok ayrı bir tadı olur;)

      Sil
  4. Güle güle oku kitaplarını :) O hissi çok iyi bilirim bir eve sığmayacak kadar kitabı olan biri olarak...En büyük servetim sayılır ailemden sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Derya,
      teşekkür ederim;)
      ne güzeldir o kadar çok kitaba sahip olmak! gerçekten servet bence de..

      Sil