Çarşamba, Mayıs 22, 2013

yalom ve kitaplar

hep söylerim: "her kitabın zamanı var"... 
yıllardır yalom'un okumadığım kitabı kalmadı diyebilirim. üst üste okudum çoğunu da, her birini de severek.. (favorim; divan ve bugünü yaşama arzusu). meslektaşım olan olmayan pek çok kişiye tavsiye ettim romanlarını. çünkü mesleki anlamda kattıkları kadar anlatımı da sürükleyici ve keyifliydi hep, her okuyan kendinden bir şeyler bulabilirdi. (dile kolay 45 yıllık terapist adam! hayatına tanık olduğu kaç insan vardır..)


velhasıl bugün evekitap'tan sipariş ettiğim mesleki kitaplarım geldi!
biri yalom'un bağışlanan terapi .hemen başladım ve neden okumak için bu kadar geç kaldığımı düşünüp kızdım kendime..
diğerleri de:
psikanalizin içinden- bella habip
resimleriyle çocuk- haluk yavuzer

hepimize kitaplı, okumalı güzel günler diliyorum..

6 yorum:

  1. Yazarın bir tek "divan"kitabını okudum ve çok etkilenmiştim. niye bilmem sonrası gelmedi. Belki önerin üzerine bağışlanan terapiyle devam ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Yaşamın kıyısında,
      bağışlanan terapi daha çok mesleğin içindeki bireylere yönelik bir kitap...
      bugünü yaşama arzusu'nu da çok sevebilirsiniz;)

      Sil
  2. Su an bu kitaplarin isimlerini not ettim tek tek. Yakinda TR'ye ucuyoruz tatil icin, oraya gidince mutlaka alicam. Benim de ilgimi ceken kitaplar bunlar. Tavsiyeniz icin cok tesekkürler.

    Selamlar
    Ayse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili EQ,
      ne güzel bunu duymak!
      iyi tatiller ve iyi okumalar;)

      Sil
  3. Kesinlikle her kitabı ayrı bir öğreti, benim favorimse Nietzsche Ağladığında..
    Şimdilerde elimde Bağışlanan Terapi kitabı var.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Gülçin Önel,
      onu da çok severim, hem de henüz lisedeyken yalom ile tanıştığım kitaptır o benim..

      Sil