Salı, Haziran 11, 2019

2019 Mayıs Ayı Kitaplar (2) ve Filmler (0), 7 Bölüm de Dizi

Oldukça verimli, dolu dolu bir aydı mayıs.
Ramazan, şekersiz 21gün, okul pikniği, Hıdrellez, Suzan Kardeş konseri, boğaz turu, arkadaş buluşmaları, AÖF sınavları, Yoga stajlarını tamamlama ve sertifikamı alma, Yoga ailesi ile kahvaltı, sempozyum ve bir de şans eseri gidebildiğim "Profesyonel" oyunu (6 yıl önce bilet bulup 5 dk gecikme nedeniyle girememiştik oyuna ve o gün bu gündür bilet arıyorduk:))


Tüm bu yoğunlukta hiç film izlemeden geçmiş mayıs. Sadece pek övülen bir Türk dizisine başladık netflixte.
Hakan Muhafız
İlk bir iki bölüm ilgi çekiciydi ve sanki güzel bir işmiş izlenimi verdi. Sonra baymaya ve sarmamaya başladı. 7 bölüm şans verdim, sonrasında maalesef mis gibi fikrin hiç iyi işlenememiş olduğuna kanaat getirip daha fazla zaman kaybetmek istemediğimden devam etmedim.


İyi Geceler Bay Tom 
Bir ilk gençlik kitabı esasen. Tabi ki yetişkinlere de hitap ediyor. Dostluk ve sevgi hikayesi. Çok güzeldi. Filmi de varmış. Onu da izlemek isterim.


İyi Toplum Yoktur
Nihan Kaya'nın kitabını duyduğumdan beri merak ediyordum. Önce "İyi Aile Yoktur" çıkmıştı ve daha onu okuyamadan da bu kitabı çıktı... Önce İyi Toplum Yoktur'u okumak düştü payıma. Yıllardır düşünüp tartışıp mücadelesini verdiğim meseleleri derli toplu biçimde görmek, okumak çok değerliydi benim için. Her gördüğüme tavsiye ediyorum şimdilerde...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder