Cumartesi, Temmuz 23, 2011

bloglardaki "çınar ağacı" furyasına katılmaca

baktım blog yazarları bu ara "çınar ağacı"nı izleyip duruyor, merak ettim ben de.
vizyona girdiği zaman izlemek için hiç istek duymamıştım.
oysa, çok severim türk sinemasını...
velhasıl, bugün bir merakla izledim...
dram da severim aslında (beyaz melek'i bile sevmişimdir mesela).
lakin, pek bi sıkıldım. kurguda, oyunculuklarda (ki kadro oldukça başarılı), çekimlerde başarılı bir yan bulamadım.
aslında, hiçbiri değil de, sanırım, bi filmde temelde beklenen şey, içimizde bi yerlere değmesi, bi yerleri titretmesi, bize hissettirmesi vs.. açıkçası, filmi bu konuda çok güdük buldum...

5 yorum:

  1. nedense çınar ağacını "çınar altı" diye okudum..belki bilirsin canım , çengelköyde boğaza bakan harika bir çay bahçesi.. süper baba dizisinde nihatın kahvesiydi ..:)

    YanıtlaSil
  2. Bahsettiğin gibi filmler öyle az çıkıyor ki.Bu günlerde de öyle senaryo yakalasalar film yerine dizi yaparlar sanırım.Çoğunlukla filmlerden hayal kırıklığına uğruyorum.

    YanıtlaSil
  3. sevgili yeliz,
    çengelköy'e gitme fırstaım olmuştu 5 yıl kadar önce. ve çınar altı'nda oturmuştum. muazzam mekan;)
    sevgili pemke kekik,
    para kazanma isteği ağır basıyor sanırım...

    YanıtlaSil
  4. Himm...Ben cinar agacini sevenlerdenim:) Konusu benim bir yerlerime dokundu. Oradaki anneannenin de oyunculugunu cok sevdim. Insanlarin bazen bir filmden etkilenmesi o an yasadigi durumlarla ilgili olabiliyor. Benim de oyle anlarima denk gelmis olabilir. Mukemmel bir film diyemem ama bendeki etkisi sevdim:)

    YanıtlaSil
  5. sevgili lulu,
    kesinlikle katılıyorum. kitaplar gibi filmler de öyle. içinde bulunduğumuz ruh haline göre değerlendiriyoruz...

    YanıtlaSil