Çarşamba, Ağustos 21, 2013

bugünün şarkısı: kimse bilmez



bu şarkıyı ilk mehmet güreli'den duydum.
10 yılı aşkın süre önce.
kent ozanları albümünün kasedi vardı evimizde.
duyar duymaz içime değen şarkılardandı.
sonra dizilerde duydum yeniden, duyuldu, bilindi o dönem.
ve geçen yıl, bir sabah, radyoda çok sevdiğim yaşar'ın sesinden duydum bu güzel şarkıyı.
çok sevdim bu halini de.
ömer hayyam'a selam olsun...

"bulut geçti gözyaşları kaldı çimende
gül rengi şarap içilmez mi böyle günde
seher yeli eser yırtar eteğini gülün
güle baktıkça çırpınır yüreği bülbülün
bu yıldızlı gökler ne zaman başladı dönmeye
kimse bilmez
kimse bilmez
..."

4 yorum:

  1. Çook güzel bir şarkıdır, size hiç düşünmeden en sevdiğim şarkı olduğunu söyleyeyim, hele Mehmet Güreli'den dinlemek harika

    YanıtlaSil
  2. sevgili melda,
    benim de en sevdiğim şarkılarda ilk 10'a girer...
    mehmet güreli'den dinlemek şahane! ama ben tam bir yaşarsever olduğumdan bu versiyona da bayılıyorum!

    YanıtlaSil
  3. ben en çok mehmet güreliden dinlemeyi severim bu şarkıyı. yeri ayrıdır, apayrı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili KIZILGIN,
      katılıyorum;)
      ama yaşar'dan da ayrı bir tadı var bence.
      ki zordur bilirsin, bir şarkıyı ilk birinden duyup çok sevince diğer yorumlarını beğenmek...

      Sil